روانشناسی
بررسی نابرابری در آموزش و پرورش دانش ‏آموزان دختر و پسر مقطع متوسطۀ استان آذربایجان غربی

محمد حسنی؛ مریم سامری؛ میرمحمد سید عباس زاده؛ میرنجف موسوی

دوره 11، شماره 3 ، مهر 1392، ، صفحه 315-332

https://doi.org/10.22059/jwdp.2013.36531

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی نابرابری در آموزش و پرورش دختران و پسران مقطع متوسطۀ استان آذربایجان غربی با استفاده از شاخص‏های زمینه، فضا، منابع انسانی، پوشش تحصیلی، فرایند آموزش، برونداد شناختی (واسطه‏ای)، و برونداد غیرشناختی (نهایی) به‌صورت مقایسه‏ای انجام گرفت. پژوهش حاضر از نوع اسنادی و پیمایشی است و اطلاعات ضروری از طریق مراجعه ...  بیشتر