[1] ابزری، مهدی؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید؛ قربانی، حسن (1388). «تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت»، چشمانداز مدیریت، ش 31، ص 25ـ42.
[2] افجه، سید علیاکبر؛ میری، عبدالرضا (1388). «الگوی توانمندی برای ارتقای عملکرد کارکنان صنعت قطعهسازی خودرو در ایران، فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، س 4، ش 14، تابستان، ص 149ـ169.
[3] ایمانی، صاحب؛ ریحانه، گسکری؛ قیتانی البرز (1393). «اثرات بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: ادارات تابعۀ شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری)»، مقالات آمادۀ انتشار، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اسفند، نشریۀ مدیریت بازرگانی دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران.
[4] ایمانیپور، نرگس؛ محمدپور، سعیده؛ قلیپور، آرین (1391). «نقش مدیریت منابع انسانی بر نوآوری سازمانی»، فصلنامۀ توسعۀ کارآفرینی، س 5، ج 2، ص87ـ105.
[5] حسینقلیزاده، رضوان؛ قاسمی، زهرا؛ ناصری صادق؛ ساجده؛ احمدآبادی، آرزو (1394). «سنجش رابطۀ جنسیت، فرهنگ سازمانی و توزیع قدرت در سازمان»، زن در توسعه و سیاست، دورۀ 13، شمارۀ 2، تابستان، ص 289ـ263.
[6] حسینی، سید یعقوب؛ رحمانی، سحر (1391). «تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری»، فصلنامۀ علمیـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، س 2، ش اول، ش پیاپی (4) بهار.
[7] خالقی، امیرحسین؛ پورعزت، علیاصغر (1394). «فمینیسم در مطالعات سازمان»، نشریۀ مدیریت دولتی، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، دورۀ 7، ش 3، پاییز، ص 437ـ458.
[8] سعادت، اسفندیار (1384). مدیریت منابع انسانی، تهران: سمت، چ 9.
[9]شوماخر، رندالای؛ لومکس، ریچارد جی. (1388). مقدمهای بر مدلسازی معادلۀ ساختاری، ترجمۀ وحید قاسمی، تهران: جامعهشناسان.
[10] طبرسا، غلامعلی؛ جمالی نظری، آرزو (1387). «اثرات جنسیت بر الگوهای مدیریت منابع انسانی»، نشریۀ تدبیر، شهریور، ش 196، ص 21ـ27..
[11] عاطفتدوست، علیرضا؛ خائفالهی، احمدعلی؛ فانی، علی اصغر؛ داناییفرد، حسن (1392). «بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)»، مجلۀ مدیریت بازرگانی، دورۀ 5، ش 4، ص 21ـ42.
[12] کاظمینی، محمود (1389). «بررسی اثرات بازاریابی درونی بر رفتارهای شهروندی سازمانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات (مطالعۀ موردی: شعب بانک سامان در تهران)»، پایاننامۀ ارشد رشتۀ مدیریت MBA، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران.
[13] Ahmed, P & Rafiq, M., (2002). "Internal marketing", first published, BH, Great Britain.
[14] Ahmed PK, Rafiq M, (2003). Advances in the internal marketing concept: definition, synthesis, and extension. Journal of Services Markting; 14(6), PP 449–62.
[15] Anumaka, Ijeoma Blessing, & SSemugenyi, Fred. (2013), "Gender and work productivity of acedmic staff in selected private universities in Kampala city, Uganda", International Journal of Research in Business Management, 1(3), PP 29-36
[16] Bansal, S., Mendelson, B., & Sharma, B. (2001). The impact of internal marketing activities on external marketing outcomes. Journal of Quality Management,PP 61–76.
[17]Barbulescu, Roxana, & Bidwell, Matthew, (2012), "Do women choose different jobs from men? Mechanisms of application of segregation in the market for managerial workers", Organization Science, Articles in Advance, June 15, PP 1-20.
[18] Carton, R.B. (2004). Measuring Organizational Performance: An Exploratory Study. Ph. D Thesis, A thens, Georgia.
[19] Cooper, J., & J. Cronin, J. (2000). Internal Marketing: A Competitive Strategy for the Long-Term Care Industry. Journal of Business Research, PP 177-181.
[20] Cooper, J. and Cronin, J. (2011). "Internal Marketing: Competitive strategy for the Long-Term Care Industry", Journal of Business Research, Vol.8, No. 6, PP 166-181.
[21] Ha, S. H, Bae, S. M. & Park, S. C. (2002). “Customer’s time-variant purchase behavior and corresponding marketing strategies: an online retailer’s case”, Computers and Industrial Engineering, 43 (4), PP 801-820.
[22]Hughes, M. and R. E. Morgan (2008); “Deconstructing the Relationship between Entrepreneurial Orientation and Business Performance at the Embryonic Stage of Firm Growth”; Industrial Marketing Management, vol. 36(5), PP 651-661.
[23] Hui Yang, W. (2010). Relationships among Internal Marketing Perceptions, Organizational Support, Job Satisfaction and Role Behavior in Healthcare Organizations. International Journal of Management, PP 235-242.
[24]Illiopoulos, Efthymios, & Priporas, Constantinos-Vasilios, (2011), "The effect of internal marketing on job satisfaction in health services: a pilot study in public hospitals in Northern Greece", BMC Health Services Research, 11(261), PP 1-8.
[25]Jyoti, Jeevan and Sharma, Jyoti (2012). Impact of Market Orientation on Business Performance: Role of Employee Satisfaction and Customer Satisfaction, SAGE Publications, 16(4), PP 297–313.
[26] Khan, A.M., & Stanton, J. (2013). “Gender differences in employees’ sponsorship-linked attitudes and OCBs'. ANZMAC 2013 Conference Proceedings: Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 1st-4th December 2013, Adelaide Hilton, Adelaide, South Australia. Retrieved from http://www.anzmac2013.org.
[27 Ngah, R., & Ibrahim, A. R. (2010). The effect of knowledge sharing on organizational performance in small and medium enterprises. Paper presented at 5th International Conference on Knowledge Management: Theory, Research & Practice, China. Abstract retrieved from citeseerx.ist. Psu.edu/view doc/summary? Doi=10.1.1.40 3.6354.
[28] Robert-Lambard, M. (2010). "Employees as Customers an Internal Marketing Study of the A Vis Car Rental Group in South Africa". Journal of African Journal of Business Management, Vol. 4, No. 4, PP 362-372.
[29]Rodrigues, Ana Paula and Pinho, Jose´Carlos, (2012). "The Impact of Internal and External Market Orientation on Performance in Local Public Organizations", Marketing Intelligence & Planning, Vol.30, No.3, PP 288.
[30] Shiua, Y., & Yub, T. (2010) «Internal Marketing, Organisational Culture, Job Satisfaction, and Organisational Performance in NonLife Insurance». The Service Industries Journal, 30(6), PP 793 809.
[31] Venkatraman, N. & Ramanujam, V. (1986). Measurement of business performance in strategy research: a comparison of approaches. The Academy of Management Review, 11(4): PP 801-814.
[32] Weiliang, Eugene Chew, Mun, Lee Kah, Chern, Tan Siew, & Yuan, Yang Pik. (2011), "The effects of workforce diversity towards the employee performance in an organization", Bachelor Thesis (HONS), University of Tunku Abdul Rahman, Faculty of Business and Finance.