زنان کارآفرین ایرانی؛‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ ساختارهای فرهنگی-اجتماعی مؤثر در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه

زهرا آراستی

دوره 4، 1-2 ، شهریور 1385

چکیده
  در ایران، کارآفرینی پدیده‏ای بسیار نو و پژوهش‏ها به‏ویژه در مورد کارآفرینی زنان، بسیار محدود می‏باشد. همچنین، به‏رغم اینکه در سال‏های اخیر شاهد تمایل بیشتر زنان ایرانی، به مشارکت اقتصادی و اجتماعی و خصوصا تحصیلات عالی هستیم، قادر به بهره‏مندی از مشارکت آنان در امور اقتصادی جامعه نمی باشیم. به‏منظور بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی ...  بیشتر