[1] احمد پورداریانی، محمود (1386). کارآفرینی: تعاریف، نظریات، الگوها، تهران: پردیس.
[2] آراستی، زهرا؛ کنعانی، احمد؛ سیدقاسمی، نفیسهسادات (1392). «انگیزههای کارآفرینی زنان و مردان در بخش صنعت شباهتها و تفاوتها»، نشریۀ زن در توسعه و سیاست، ش1، ص 83ـ100.
[4] سرایی، حسن (1388). مقدمهای بر نمونهگیری در تحقیق، تهران: سمت.
[5] سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (1384). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران: آگه.
[6] شکراللهی، رقیه (1389). «بررسی تطبیقی ویژگیهای کارآفرینی مدیران مدارس ابتدایی شهر تهران»، پایاننامۀ کارشناسی ارشد برنامهریزی آموزشی، دانشگاه تهران: دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی.
[7] شاهحسینی، علی (1383). کارآفرینی، تهران: آییژ.
[8] قرونه، داود (1390). «فرهنگ کارآفرینی در سازمانهای دولتی»، نخستین کنفرانس دانشجویی کارآفرینی، دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران، 19و20 مهرماه.
[9] محمدی، حمیدرضا، احمدی، عبادالله و دیگران (1390). «بررسی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی با تمایل به کارآفرینی»، فصلنامۀ جامعهشناسی زنان، 1، ص99ـ119.
[10] هزارجریبی، جعفر؛ ابراهیمی، مریم (1389). «بررسی و مقایسۀ رابطه بین ویژگیهای کارآفرینی شاغلان سازمانی (زن و مرد) و رضایت شغلی»، فصلنامۀ جامعهشناسی کاربردی، 40، ص1ـ18.
[11] Brush, C. D. (2005). “Research on women business owner past trends, a new perspective, and future directions”. Entrepreneurship Theory and Practice, Vol.17, No.3, pp 30-50.
[12] Davidsson, P. and Honig, B. (2010). “The role of social and human capital among nascent entrepreneurs”. Journal of Business Venturing, Vol.18, No.3, pp 301-331.
[13] Eyal, O. and Inbar, D. (2008). “Developing a public school entrepreneurship inventory; Theoretical conceptualization and empirical examination”. International Journal of Entrepreneurial Behavior and Research. Vol.9, No.6, pp 221-244.
[14] Falcone, T. and Osborne, S. (2011). Entrepreneurship: A diverse concept in a diverse world. Tuscon, AZ: United States Association for Small Business and Entrepreneurship, Small Business Institute.
[15] GEM. (2006). Global Entrepreneurship Monitor Executive Report. Babson college, Babson Park, USA/ LBS, London, UK.
[16] Hess, F. M. and Hassel B, C. (2009).Fueling entrepreneurship: Addressing the human capital challenge. Program on Education Policy and Governance. Harvard University.
[17] Hockner, E. and Hisrich R, D. (2005). “Editorial: a golden era for entrepreneurship and entrepreneurial finance research”. Venture capital: An international journal of Entrepreneurial Finance, Vol.3, No.2, pp 85-89.
[18] Lengh, R.(2013). A comparative study of the entrepreneurial characteristics and orientation of K-8 public, charter, and for-profit schools. Cardinal Stritch University.
[19] Lewin, H. (2009). Why is education entrepreneurship so difficult? AEI Conference on Educational Entrepreneurship.
[20] Mattis, M. (2007). “Women entrepreneurs: out from under the glass ceiling”. Management Review, Vol.19, No.3, pp 154-163.
[21] Miskin,V. and Rose, J. (2002).Women entrepreneurs: factor related to success in Frontiers of Entrepreneurship Research. Cambridge MA, Babson College, pp 38.
[22] National Governors Association (2004). A governor's guide to strengthening state entrepreneurship policy. Washington D C: NGA Center for Best Practices.
[23] Pines, A. M. (2006). “The female entrepreneur: burnout treated using a psychodynamic existential approach”. Clinical Case Studies, Vol.1, No.2, pp 171-81.
[24] Reaves, B. (2009). Entrepreneurial success: A phenomenological study of the characteristics of successful female entrepreneurs. University of phoenix.
[25] Smith, K. and Petersen, J. L. (2014). “What is educational entrepreneurship?”in Hess, F.M. (Ed.), Educational Entrepreneurship: Realities, Challenges, Possibilities. Cambridge: Harvard Education Press.