[1] ادراکی، محمدرضا (1386). «بانک توسعۀ بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در ایران»، نشریۀ رشد فناوری، دورۀ 3، ش 12، ص26ـ33، پاییز. مقدمهای بر اقتصاد خانواده: مروری بر پیشرفتهای نظری و مطالعات تجربی، چاپ اول، تهران، نشر گلآذین.
[2] استراس، آنسلم؛ جولیت، کوربین (1385). اصول روش تحقیق کیفی: نظریۀ مبنایی، رویهها و شیوهها، ترجمۀ بیوک محمدی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
[3] استربرگ، کریستین جی (1384). روشهای تحقیق کیفی در علوم اجتماعی، ترجمۀ احمد پوراحمد و علی شماعی، تهران: دانشگاه یزد.
[4] ستوده، هدایتالله (1389). «خانواده و خویشاوندی در گذر زمان»، فصلنامۀ پژوهش اجتماعی، س 3، ش 9، زمستان.
[5] سعیدی علیاصغر (1388). «فرهنگ اقتصادی ایرانیان: بنگاههای اقتصادی خانوادگی»، مجلۀ آیین، بهمن و اسفند، ش 26 و 27.
[6] صادقی فسایی، سهیلا؛ کریمی، شیوا (1384). «کلیشههای جنسیتی سریالهای تلویزیونی ایرانی»، پژوهش زنان، دورۀ 3، ش 3، ص59ـ89.
[7] کرسول، جان (1391). پویش کیفی و طرح پژوهش: انتخاب از میان پنج رویکرد (روایتپژوهی، پدیدارشناسی، نظریۀ دادهبنیاد، قومنگاری، مطالعۀ موردی)، ترجمۀ حسن داناییفرد و حسین کاظمی، تهران: صفار.
[8] محمدپور، احمد؛ رضایی، مهدی؛ پرتوی، لطیف (1388). «بازسازی معنایی تغییرات خانواده به شیوۀ نظریۀ زمینهای: مطالعۀ موردی ایلات منگور و گورک»، فصلنامۀ خانوادهپژوهی، س 5، ش 19.
[9] مقیمی، سید محمد؛ سید امیری، نادر (1389). «عوامل مؤثر بر رشد و توسعۀ شرکتهای خانوادگی استان تهران: پژوهشی در دو صنعت نساجی و نفت»، فصلنامۀ علوم مدیریت ایران، س 5، ش 18، ص 77ـ95.
[10] مهدوی، محمدصادق؛ صبوری خسروشاهی، حبیب (1382). «بررسی ساختار توزیع قدرت در خانواده»، نشریۀ مطالعات اجتماعیـ روانشناختی زنان، تابستان و پاییز، دورۀ 1، ش 2، ص27ـ68.
[11] مهربانی، وحید (1393). مقدمهای بر اقتصاد خانواده: مروری بر پیشرفت نظری و مطالعات تجربی، تهران: گلآذین.
[12] Bertrand, Marianne and Schoar Antoninette(2006). “The Role of Family in Family Firms”, The Journal of Economic Perspectives, Vol. 20, No. 2 (Spring 2006), PP 73- 96.
[13] Bird, Barbara. Welsch, Harold. Astrachan, Joseph H and Pistrui, David. (2002). Family Business Review, vol. XV, no. 4© Family Firm Institute, Inc.
[14]
Bullough, Amanda,
Maija Renko and
Dina Abdelzaher. (2017).
Women’s Business Ownership: Operating Within the Context of Institutional and In-Group Collectivism, journal of management Volume: 43 issue: 7, page (s): 2037-2064.
[15] Gilding, Michael. (2000). Family Business and Family Change: Individual Autonomy,Democratization, and the New Family Business Institutions, Family Business Review, vol. XIII, no. 3.
[16] Haberman, Heather and Danes, Sharon M. (2007). “Father-Daughter and Father-Son Family Business Management Transfer Comparison: Family FIRO Model Application”, Family Business, Review vol. XX, no. 2.
[18] Martinez, Marta A. and Aldrich, Howard. (2014). Sociological Theories Applied to Family Business, inMelin, Leif. Nordqvist, Mattias and Sharma, Pramodita. The SAGE Handbook of Family Business. SAGE Publications Ltd
[19] N. Kraiczy, (2013). Innovations in Small and Medium-Sized Family Firms, Familienunternehmenund KMU, DOI 10.1007/978-3-658-00063-9_2, Springer Fachmedien Wiesbaden.
[20] Poutziouris, Panikkos Zata. Smyrnios, Kosmas X. and Klein, Sabine B. (2006). Handbook of Research on Family Business, Edward Elgar Publishing, Inc. Massachusetts, USA.
[22] Santiago, Andrea L. (2011). “The Family in Family Business: Case of the In-Laws in Philippine Businesses”, Family Business, Review24(4), PP 343–361.
[23] Sharma, Pramodita. Chrisman, James J. and Gersick, Kelin E. (2012). “25 Years of Family Business Review: Reflections on the Past and Perspectives for the Future”, Family Business, Review 25(1), PP 5-15.
[24] Sharon M. Danes, Heather R. Haberman and Donald McTavish. (2005). “Gendered Discourse about Family Business”, Family Relations, Vol. 54, No. 116-130.
[25] Smelser, Neil J and Swedberg, Richard. (2005). The Handbook of Economic Sociology, New York, Princeton University Press.
[26] Sonfield, Matthew C;Lussier, Robert N. (2004). Family Business Ownership and Management: A Gender Comparison, Journal of Small Business Strategy; Fall 2004/Winter 2005; 15, 2; ABI/INFORM Complete pg. 59.
[27] Stewart Alex and Hitt, Michael A. (2012). “Why Can’t a family Business Be More Like a Nonfamily Business? Modes of Professionalization in Family Firms”, Family Business, Review 25(I) , PP 58- 86.