[1] امیری، مهدی (1394). «بررسی موانع توسعه کارآفرینی در دانشگاه پیام نور از نظر دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاههای پیام نور جنوب فارس)». نامه آموزش عالی، شماره 32، 114-93.
[2] تقی بیگی، معصومه؛ آگهی، حسین و میرک زاده، علی اصغر (1393). «بررسی موانع و راهکارهای مناسب توسعه مشاغل خانگی روستایی شهرستان اسلام آباد غرب». فصلنامه پژوهشهای روستایی، دروه 5، شماره (2)2، 283-310.
[3] خنیفر، حسین؛ رحمتی، محمد حسین و لاهوتیان، علی (1395). « طراحی مدل فرآیند کارآفرینی در صنایع غذایی ایران». توسعه کارآفرینی، شماره 32، 237-219.
[4] داناییفرد، حسن و اسلامی، آذر (1390). ساخت نظریۀ بیتفاوتی سازمانی: کاربرد استراتژی پژوهشی نظریۀ دادهبنیاد در عمل، تهران: دانشگاه امامصادق (ع).
[5] داناییفرد، حسن و امامی، مجتبی (1386). «استراتژی پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی داده بنیاد»، اندیشۀ مدیریت، شمارۀ 1، 69-97.
[6] رادان، فاطمه (1399). « تحلیل عوامل اجتماعی و فرهنگی مؤثر در گرایش زنان خانهدار به امور تعاون». تعاون و کشاورزی، شماره 255، 19-1.
[7] علیپور، شهرام؛ عامری شهرابی، محسن و هاشمی، سید محمود (1398). «ارایه مدل توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران مبتنی بر رویکرد محلهمحوری». مدیریت کسب و کار، شماره 44، 364-343.
[8] مستی، الهام (1393). «بررسی رابطه بین وضعیت اشتغال زنان با میزان سلامت اجتماعی آنان ( مورد مطالعه زنان شهر مراغه)». مطالعات جامعهشناسی، شماره 24، 133-117.
[9] میوهچی، لیلا و جلالی، علیرضا (1398). «بررسی کارآفرینی زنان در کسبوکارهای خانوادگی (مرور مقالات در سطح بینالمللی)». فصلنامۀ رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری. شمارۀ 13، 217-209.
[10] ولی نژاد، صادق؛ عباسی، ابراهیم؛ سعیدی، پرویز و مستقیمی، محمودرضا (1399). «پیامدهای فرهنگی- اجتماعی توسعه فرایندهای بازاریابی در کسب و کارهای خانگی ( مورد مطالعه: صنایع دستی استان خراسان شمالی)». فصلنامه علمی مطالعات فرهنگی- اجتماعی خراسان، سال پانزدهم، شماره 3. 148-121.
[11] Alayo, M., Iturralde, T., Maseda, A., & Arzubiaga, U. (2016). Critical factors for
successful succession of family firms. European Journal of Economics, Finance
and Administrative Sciences, 85, 89–103.
[12] Astrachan, J. H., & Shanker, M. C. (2006). Family businesses’ contribution to the U.S. Economy: A closer look. Family Business Review, 16(3), 211–219.
[13] Beninger, S., Ajjan, H., Mostafa, R. B. & Crittenden, V. L. (2016). A road to empowerment: Social media use by women entrepreneurs in Egypt. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 27 (2/3), 308-332.
[14] Boddy, C. R. (2016). Sample size for qualitative research. Qualitative Market Research: An International Journal.15 (3), 50-66.
[15] Brigham, K. H. (2013). Social and economic impact of family business. In R. L. Sorenson, A. Yu, K. H. Brigham, & G. T. Lumpkin (Eds.), The landscape of family business. Cheltenham: Edward Elgar, 78-92.
[16] Brockhaus, R. H. (2004). Family business succession: Suggestions for future research. Family Business Review, 17 (2), 165-177.
[17] Brush, C. (1992). Research on women business owners: Past trends, a new perspective and future directions.
Entrepreneurship Theory and Practice,
Volume, 16 (4), 5-30.
[18] Capel, T., Vyas, D. & Brereton, M. (2017). Women in crisis situations: Empowering and supporting women through ICTs. 16th IFIP TC.13 international conference on humancomputer interaction .25-29.
[19] Crittenden, V.L., Crittenden, W.F., & Ajjan, H. (2019). Journal of Business Research: Empowering women micro-entrepreneurs in emerging economies: The role of information communications technology, 98(C), 191-203.
[20] Dana, L- P. & Ramadani, V. (2015). Management, Succession and Internationalization: Family Businesses in Transition Economies, 175-198.
[21] Edoho, F. M. (2015). Entrepreneurship and socioeconomic development: Catalyzing
African transformation in the 21st century. African Journal of Economic and
Management Studies, 6(2), 127-147.
[22] Poza, E. J., & Daugherty, M. S. (2014). Family business (4th Ed.). Mason, OH: SouthWestern, 128-141.
[23] Poza, E. J., & Hisrich, R. D. (2012). Family governance: how leading families manage
the challenges of wealth (white paper Ed.). Glendale, AZ: Thunderbird Walker
Center for Global Leadership, 53-69.
[24] Ramadani, V. Hoy, F. (2015). Springer International Publishing Switzerland: Context and Uniqueness of Family Businesses, 9-37.
[25] Ramadani, V., Hisrich, R., Anggadwita, G., & Alamanda, D. T. (2017). Gender and
succession planning: Opportunities for females to lead Indonesian family
businesses. International Journal of Gender and Entrepreneurship, 9, 229-251.
[26] Luhmann, N. (2013). Introduction to systems theory. Cambridge, UK: Polity Press, 1(1), 45-57.
[27] Malach-Pines, A., .and Schwartz, D. (2008). Now you see them, now you don t: Gender differences in entrepreneurship. Journal of Managerial Psychology, 23 (7), 811-832.
[28] Naidu, S., & Chand, A. (2017). National culture, gender inequality and women‘s success in micro, small and medium enterprises. Social Indicators Research 130(2), 647–664.
[29] Qureshi, S. (2013). The recognition of violence against women as a violation of human rights in the United Nations system. South Asian Studies (1026-678X).187-198.
[30] Stevens, M. J. (2007). Orientation to a global psychology. In M.J. Stevens & U.P. Gielen (Eds., (Toward a Global Psychology: theory, research, intervention and pedagogy. 3-33.
[31] Straus, A., & Corbin, J. (2018). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory, Third Edition, Los Angeles: Sage Publications, 86-98.
[32] Tanjela, H. (2018). Asian Business Review: Empowering Women through E-Business: A Study on Women Entrepreneurs in Dhaka City, 8 (3): 153-160.