مدیریت
تحلیل ساختاری سبک زندگی الکترونیکی زنان و تأثیر آن بر پذیرش تبلیغات و قصد خرید اینترنتی

سارا محمدی؛ اسلام فاخر؛ علی مهرابی؛ خدیجه صفی خانی نسیم زاده

دوره 23، شماره 1 ، فروردین 1404، ، صفحه 63-89

https://doi.org/10.22059/jwdp.2025.386622.1008499

چکیده
  امروزه گسترش اینترنت با سبک زندگی الکترونیکی همراه است. شناختن سبک و الگوی زندگی افراد در ارائۀ خدمات مناسب به بخش‌های مختلف آن‌ها از ضروریات است؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد متناسب با تحولات فناورانه و استفاده از فنآوری‌های نوین، سبک زندگی الکترونیکی افراد ابزاری برای بازاریابی و طراحی خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد. ...  بیشتر

تحلیل ساختاری تأثیر سکوت و آوای سازمانی بر اشتیاق شغلی و سلامت سازمانی زنان پرستار

سارا محمدی

دوره 18، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 601-617

https://doi.org/10.22059/jwdp.2021.315084.1007930

چکیده
  امروزه بیمارستان‏ها علاوه‏بر شاغلان حرفه‏ای و توانمند، نیازمند پرستاران سالم، مشتاق و علاقه‌مند به‏کارند. وجود کارکنان سالم با اشتیاق شغلی بالا سال‌هاست مورد توجه بسیاری از پژوهش‌گران رفتاری و روان‏شناسان صنعتی و سازمانی قرار گرفته و تلاش برای شناسایی عوامل پیش‏بین آن مورد مطالعة آن‌هاست. از عوامل تهدیدکنندة اشتیاق ...  بیشتر